forum.autokinito.gr
23 Μάιος, 2017, 08:52:22 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΕΟ ΘΕΜΑ Η ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΝΕΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΤΕ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ".
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Hyundai Getz  (Αναγνώστηκε 5246 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lafeete
Συντονιστής
Αρχάριο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


I love Chevies!!!

ChevroletClub@hotmail.com
Προφίλ WWW E-mail
« στις: 19 Ιανουάριος, 2008, 12:03:48 μμ »

Hyundai Getz
O κύβος ερρίφθη!




To κορεατικό super mini

Είναι "τρελοί" αυτοί οι... Κορεάτες! Αργούν να πάρουν αποφάσεις, αλλά όταν το κάνουν, κάνουν τους άλλους να ανησυχούν. Οκτώ χρόνια πριν, η Hyundai είχε να επιδείξει το Accent, που σηματοδοτούσε την είσοδό της στη μικρομεσαία κατηγορία και άνοιγε ουσιαστικά το δρόμο για την έλευση μοντέλων που θα μπορούσαν να επιφέρουν σημαντικά έσοδα στην κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία.

Νέα αυτοκίνητα, όπως το Atos στο segment A, το Santa Fe στα SUV, το πολυμορφικό Matrix και το ανανεωμένο Coupe, αποδεικνύουν ότι όταν οι κάτοικοι αυτού του μέρους του πλανήτη αποφασίζουν να φτιάξουν αυτοκίνητα, μπορούν να κάνουν ντόρο είτε με την ποιότητα κατασκευής είτε με τις τιμές πώλησης των προϊόντων τους, είτε με το συνδυασμό και των δύο.

Είναι άλλωστε γνωστό ότι η επιτυχία της κορεατικής εταιρείας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σχέση "αξίας/τιμής" -το πολυδιαφημισμένο "value for money"-, στοιχείο το οποίο φαίνεται να γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από το ότι τα αυτοκίνητά της καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στους πίνακες των πωλήσεων στις κατηγορίες που συμμετέχουν.

Ωστόσο, όσο παράξενο και αν φαίνεται, η Hyundai απουσίαζε μέχρι σήμερα από την κατηγορία των super mini, η οποία έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρος, καθώς το 26% από τα αυτοκίνητα που πωλούνται κάθε χρόνο στην Ευρώπη ανήκουν στο segment B.

Όλα αυτά όμως ίσχυαν μέχρι πρότινος, αφού το πρώτο super mini της Hyundai πραγματοποιεί την παρθενική του παγκόσμια εμφάνιση, επί ευρωπαϊκού εδάφους, αυτές τις ημέρες στην έκθεση της Γενεύης. Στην πραγματικότητα, το Getz αποτελεί την εξέλιξη του TB Concept, ενός πρωτότυπου μοντέλου το οποίο είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου ένα χρόνο στην έκθεση αυτοκινήτου στο Τόκιο. Τo δάπεδο -με μεταξόνιο 2,455 μέτρα- είναι ολοκαίνουριο, καθώς προέρχεται από το εντυπωσιακό Clix, το οποίο είχε παρουσιαστεί και αυτό ως πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Όσον αφορά στο αμάξωμα, το σχεδιαστικό τμήμα της Hyundai φαίνεται να ενστερνίστηκε τη νέα σχεδιαστική τάση που επικρατεί στο segment των super mini, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό το αυξημένο ύψος -όπως συμβαίνει στα μεγαλύτερα Honda Civic και Peugeot 307- και τον έντονα πολυμορφικό προσανατολισμό. Το εμπρός τμήμα παραπέμπει ευθέως σε αυτό του αξιόλογου Matrix, ενώ το πίσω μέρος μοιάζει αρκετά με το αντίστοιχο του Honda Civic.

To Getz διατίθεται με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, ενώ και οι δύο εκδόσεις έχουν το ίδιο μήκος (3,810 μέτρα), πλάτος (1,665 μέτρα) και ύψος (1,490 μέτρα). Σε σύγκριση με άλλα μοντέλα, το μήκος του είναι ελάχιστα μικρότερο από αυτό του Opel Corsa -κατά 7 χιλιοστά-, ενώ είναι κατά 1,8 εκατοστά μεγαλύτερο από εκείνο του πεντάθυρου Τoyota Yaris.

Στο εσωτερικό ο σχεδιασμός φαίνεται να συμβαδίζει με την κορεατική φιλοσοφία χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις. Πάντως, η χρωμιωμένη επιφάνεια της κεντρικής κονσόλας δίνει έναν ανάλαφρο τόνο στη συνολική εικόνα του εσωτερικού. Επιπλέον, η υιοθέτηση πολύ πρακτικών λύσεων αναδεικνύει την εικόνα του αυτοκινήτου, η οποία ενισχύεται από το τριάκτινο τιμόνι και τη σχεδίαση του πίνακα οργάνων που παραπέμπουν στο ανανεωμένο Coupe.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το Getz διαθέτει 20 αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα -η καταμέτρηση των οποίων στη Γενεύη δεν ήταν εύκολη υπόθεση με τον κόσμο που υπήρχε γύρω ή μέσα σε αυτό. Εντούτοις, τα 254 λίτρα χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, καθώς είναι 49 λίτρα μεγαλύτερος από αυτόν του Toyota Yaris αλλά κατά 41 λίτρα μικρότερος από εκείνον ενός Fiat Punto.

Όσον αφορά στην ισχύ, το κορεατικό μοντέλο εξοπλίζεται με κινητήρες των 1,1, 1,3 και 1,6 λίτρων με απόδοση 62, 82 και 105 ίππων αντίστοιχα. Το μηχανικό σύνολο των 1.100κ.εκ. βασίζεται σε αυτό των 1.000κ.εκ. -το οποίο κινεί το Atos-, ενώ τα υπόλοιπα δύο ανήκουν στη σειρά Alpha και προέρχονται από τα Accent, Coupe και Matrix.

Ωστόσο, υπάρχει και μια έκδοση diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με ισχύ 80 ίππους και 170Nm, τα οποία εμφανίζονται από τις 2.000σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων ή αυτόματου τεσσάρων, το οποίο όμως συνδυάζεται αποκλειστικά με τις εκδόσεις των 1,3 και 1,6 λίτρων.

Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα με ψαλίδια βάσης. Επίσης, κατά την προσφιλή πλέον τακτική των περισσότερων κατασκευαστών, στην πίσω διάταξη έχει τοποθετηθεί ημιάκαμπτος άξονας. Για την επιβράδυνση φροντίζουν απλοί δίσκοι εμπρός και ταμπούρα πίσω, στις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού, ή τέσσερα δισκόφρενα σε συνδυασμό με ABS, αν ο πελάτης το επιθυμεί.

Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει κανείς από το Getz είναι αναμφισβήτητα θετική και ενισχύει τις προσδοκίες των Κορεατών για μια νέα εμπορική επιτυχία. Το μέλλον του ασιατικού "μικρού" προβλέπεται ευοίωνο και... κερδοφόρο, καθώς η Hyundai έχει αποδείξει ότι γνωρίζει πώς να πουλά τα αυτοκίνητά της, ιδιαίτερα σε αγορές όπως η ελληνική, όπου η πολιτική της αντιπροσωπείας σε θέματα τιμών και εξυπηρέτησης του πελάτη έχουν εκτινάξει τα ποσοστά των πωλήσεων στα ύψη.

Κρίνοντας μάλιστα και από τα τελευταία δείγματα ποιότητας της Hyundai στα Matrix και Coupe, κανείς από τους ανταγωνιστές της δεν θα πρέπει να αισθάνεται ασφαλής. Να το θυμάστε!...
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!