forum.autokinito.gr
23 Μάιος, 2017, 08:56:49 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΕΟ ΘΕΜΑ Η ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΝΕΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΤΕ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ".
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Alfa Romeo GT  (Αναγνώστηκε 6842 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lafeete
Συντονιστής
Αρχάριο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


I love Chevies!!!

ChevroletClub@hotmail.com
Προφίλ WWW E-mail
« στις: 19 Ιανουάριος, 2008, 12:12:02 μμ »

Alfa Romeo GT
Η ντίβα!
[/b]


Αρκεί μια μόνο ματιά για να ερωτευθείς αυτό το μεταλλικό γλυπτό και λίγα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της είναι αρκετά για να δημιουργήσουν μια σχέση πάθους και εξάρτησης. Ναι! Αυτή είναι μια βέρα ιταλίδα με έντονη προσωπικότητα και προκλητικές καμπύλες που θα σαγηνεύσουν και τον πλέον συντηρητικό.

Σε μια εποχή όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα δείχνουν να βγαίνουν από το ίδιο καλούπι, η Alfa Romeo επανέρχεται στην κατηγορία των μεσαίων coupe και δείχνει τον δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτά στο μέλλον. Οι γραμμές του αμαξώματος συνδέουν το χθες με το σήμερα της εταιρείας και μαρτυρούν άμεσα την καταγωγή του.

Αυτό το αυτοκίνητο φωνάζει από μακριά πως ανήκει στην οικογένεια της μιλανέζικης φίρμας και για αυτό δεν ευθύνεται μόνο η σχεδίαση του εμπρός μέρους που μοιάζει -περισσότερο ίσως από ότι θα έπρεπε- με της 147. Έχει τόσο έντονη προσωπικότητα, τόσο μοναδικό στυλ, που μόνο ιταλικό θα μπορούσε να είναι και μόνο ένα σήμα θα επιτρεπόταν να κοσμεί την χρωμιομένη μάσκα του. Αυτό της Alfa Romeo.

Αν και σύγχρονο, σέβεται απόλυτα την ιστορία και φέρει τα γονίδια αυτοκινήτων όπως η 1900 SS, η Giuletta Sprint GT και η Giullia Sprint. Μοντέλα που σημάδεψαν με τον δικό τους τρόπο την αυτοκινητιστική ιστορία της Ιταλίας και παραμένουν μέχρι τις μέρες μας χαραγμένα στη μνήμη όσων είχαν την ευκαιρία να βρεθούν πίσω από το τιμόνι τους.

Δια χειρός... Bertone

Οι ιθύνοντες της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν ανέθεσαν τη δημιουργία του νέου τους coupe στο δικό τους σχεδιαστικό τμήμα. Για την υλοποίηση αυτού του έργου προτίμησαν τον οίκο Bertone Style Centre, δίνοντας την ευκαιρία στον ομώνυμο σχεδιαστή να αναθερμάνει τη σχέση του με τις Alfa Romeo και να σχεδιάσει ένα ακόμα υπέροχο στην όψη αυτοκίνητο για λογαριασμό της.

Με διαστάσεις που φθάνουν τα 4,48 μέτρα σε μήκος, 1,76 μέτρα σε πλάτος και 1,37 μέτρα σε ύψος, η GT είναι ένα μακρύ coupe -περίπου 5 εκατοστά μακρύτερη από την 156- με επιθετική όψη, συμπαγές αμάξωμα και μικρές γυάλινες επιφάνειες.

Στο εμπρός τμήμα δεσπόζει η χρωμιομένη μάσκα που εκτείνεται μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα που σε σχήμα θυμίζουν αυτά της 147. Τα τονισμένα φτερά και οι δύο γραμμές που ξεκινούν από το εμπρός φτερό και καταλήγουν στο πίσω μέρος τονίζουν τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και του δίνουν ένα ξεχωριστό στιλ, το οποίο ολοκληρώνεται με τα μίνιμαλ πίσω φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία δένουν πολύ όμορφα με τις καμπύλες του πίσω τμήματος που δικαιολογημένα συγκεντρώνει και τα πιο κολακευτικά σχόλια.

Beauty is not enough...

Η εξωτερική εμφάνιση αποτελεί σημαντικό στοιχείο για ένα σπορ μοντέλο, αλλά δεν αρκεί από μόνη της για να στηρίξει αυτό το χαρακτηρισμό. Xρειάζεται το ανάλογο μηχανολογικό υπόβαθρο. Η GT ως Alfa Romeo θα ήταν μάλλον απίθανο να υστερεί σε αυτό τον τομέα.

"Χτισμένη" πάνω στην πλατφόρμα της 156, η GT δανείζεται όλα τα μηχανικά μέρη που έχουν κάνει το sedan της εταιρείας να ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Η διάταξη των αναρτήσεων είναι ίδια -γόνατα McPherson με διπλά ψαλίδια εμπρός και με διαμήκεις και εγκάρσιους βραχίονες πίσω. Υδραυλικό -εξαιρετικό σε αίσθηση- τιμόνι με 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, ενώ κοινό είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει πέντε σχέσεις στην έκδοση 2,0 λίτρων και το χειροκίνητο εξάρι της GTA στην έκδοση των 3,2 λίτρων.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η γκάμα των κινητήρων της GT αποτελείται από τα μοτέρ που φιλοξενούνται στο εμπρός τμήμα των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας. Εως το καλοκαίρι στην ελληνική αγορά θα διατίθενται δύο εκδόσεις. Η δίλιτρη άμεσου ψεκασμού των 165 ίππων, που προσφέρεται και με το ημιαυτόματο κιβώτιο Selespeed, και η κορυφαία V6 των 240 ίππων. Μια ακόμα επιλογή, με κινητήρα 1,8 λίτρων και απόδοση 140 ίππους προστεθηκε στον τιμοκατάλογο τον Ιούνιο 2005.

Πραγματικό 2+2...

Η πολιτική των κοινών μερών -λανθασμένα κατά την άποψή μας- υϊοθετήθηκε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο τύπου Ferrari -πλαστικός και όχι μεταλλικός- επιλογέας ταχυτήτων και το ελαφρώς ανασχεδιασμένο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας δεν αρκούν για να διαχωρίσουν τον εσωτερικό διάκοσμο της GT από αυτόν της 147. Κρίμα, γιατί οι άνθρωποι της Alfa Romeo έχουν αποδείξει ότι δεν στερούνται φαντασίας και ένα τέτοιο αυτοκίνητο όφειλε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Η ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης κυμαίνονται σε πολύ καλά επίπεδα και οι δερμάτινες επενδύσεις -που δεν συγκαταλέγονται στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης- στα καθίσματα και το ταμπλό δίνουν τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας.

Ωστόσο, αυτό που κάνει την GT να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της είναι οι διαθέσιμοι χώροι, απόρροια του μεταξονίου των 2,596 μέτρων. Οδηγός και συνοδηγός δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, με τον πρώτο να βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης καθώς τιμόνι και κάθισμα ρυθμίζονται ως προς το ύψος και την απόσταση.

Οι επιβάτες θα καθήσουν μάλλον άνετα στο πίσω κάθισμα χωρίς τα γόνατά τους να βρίσκουν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων ή τα κεφάλια τους στην οροφή, ενώ η όποια κλειστοφοβική αίσθηση είναι αναπόφευκτη σε ένα coupe αμάξωμα. Παράλληλα, η GT διαθέτει και έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών της κατηγορίας που φθάνει συνολικά στα 320 λίτρα.

Grand Tourer...

Οι δύο λέξεις υποδηλώνουν με τον καλύτερο τρόπο την οδική συμπεριφορά της νέας Alfa στο δρόμο. Με λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης από την 156, η GT καταφέρνει να συνδυάσει τα δύο κύρια χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου μεγάλου τουρισμού. Σπορτίφ συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα κύλισης.

Οι αυτοκινητόδρομοι και οι ανοιχτές καμπές είναι το πεδίο δράσης της. Σε αυτές τις συνθήκες ο οδηγός θα εκτιμήσει την ευστάθεια, την άνεση και την αίσθηση ασφάλειας που παρέχει το αυτοκίνητο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Η GT, ως γνήσια Alfa Romeo, δεν θα απογοητεύσει τον οδηγό της όταν αυτός αποφασίσει να κινηθεί σε διαδρομές με διαδοχικές και συνεχείς στροφές. Το στιβαρό πλαίσιο, τα ανθεκτικά και αποτελεσματικά φρένα -αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί πίσω- και η πολύ καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης θα σταθούν αρωγοί στην αναζήτηση των ορίων του αυτοκινήτου.

Ο ηλεκτρονικός "φύλακας άγγελος" -γνωστός και ως VDC- υπάρχει, αλλά η παρουσία του είναι διακριτική. Η λειτουργία του γίνεται αισθητή μόνο όταν θελήσεις να οδηγήσεις το αυτοκίνητο με "απαγορευμένες" γωνίες. Σε αυτή την περίπτωση, το VDC ενεργεί άμεσα, επαναφέρει την ουρά του αυτοκινήτου στην "σωστή" πορεία και σβήνει "εν τη γενέσει του" το χαμόγελο από το πρόσωπο του οδηγού.


Η 13η Μαρτίου 2004 είναι η ημερομηνία που ξεκινήσε η εμπορική πορεία της Alfa GT στην ελληνική αγορά. Η δίλιτρη διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού -την βασική Progression και την πλουσιότερη Distinctive- έναντι 30.600 και 32.950 ευρώ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση Selespeed με τον ίδιο κινητήρα και πλουσιότερο εξοπλισμό κοστίζει 34.700 ευρώ.

Στην Alfa GT Progression περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων έξι αερόσακοι, ABS, VDC (ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας), ASR (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης), σύστημα αυτόματου κλιματισμού δύο ζωνών, ζάντες 16 ιντσών, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, cruise control, ράδιο-CD και το πακέτο Comfort (με τρίτο πίσω προσκέφαλο, μεσαία πίσω ζώνη και πίσω υποβραχιόνιο).

Η έκδοση Distinctive διαθέτει επιπλέον δερμάτινο σαλόνι, ηχοσύστημα της BOSE με MP3-player και χειριστήρια στο τιμόνι, προεγκατάσταση κινητού τηλεφώνου και το πακέτο Clima (με αισθητήρες βροχής, οσμής και θαμπώματος). Τέλος, η κορυφαία έκδοση Distinctive με τα ίδια στοιχεία εξοπλισμού και τον V6 κινητήρα των 3,2 λίτρων θα διατίθεται έναντι 42.800 ευρώ.
 

Κάτω από το εντυπωσιακό περίβλημα κρύβονται τα μηχανικά μέρη της 156
 
Ο φακός προσθέτει πάντα μερικά κιλά. Η "ιταλίδα" διαθέτει πλούσιες καμπύλες αλλά στην πραγματικότητα είναι λιγότερο ογκώδης από όσο δείχνει
 
Μινιμαλιστικής σχεδίασης τα πίσω φωτιστικά σώματα

Η χρωμιομένη μάσκα και οι χειρολαβές των θυρών είναι δύο από τις εξωτερικές λεπτομέρειες που παραπέμπουν στα προγενέστερα μοντέλα της εταιρείας

Δεν είναι και λίγα τα 320 λίτρα του χώρου αποσκευών για coupe αμάξωμα

Η ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης

Στον αυτοκινητόδρομο βρίσκεται στο στοιχείο της, αλλά ως γνήσια Alfa...δεν λέει όχι και σε δρόμους με συνεχείς στροφές
 
Δίλιτρο μοτέρ άμεσου ψεκασμού με απόδοση 165 ίππους στις 6.400σ.α.λ. και ήχο που θυμίζει εξακύλινδρο μηχανικό σύνολο



« Τελευταία τροποποίηση: 19 Ιανουάριος, 2008, 12:17:01 μμ από Lafeete » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!