forum.autokinito.gr
23 Μάιος, 2017, 08:59:29 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΕΟ ΘΕΜΑ Η ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΝΕΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΤΕ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ".
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Aston Martin DB9  (Αναγνώστηκε 4262 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lafeete
Συντονιστής
Αρχάριο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


I love Chevies!!!

ChevroletClub@hotmail.com
Προφίλ WWW E-mail
« στις: 19 Ιανουάριος, 2008, 12:26:02 μμ »

Aston Martin DB9

Πριν από 15 χρόνια η Aston Martin είχε πωλήσει 43 αυτοκίνητα και επιβίωνε χάρη σε ορισμένους πιστούς και φυσικά πλούσιους πελάτες. Μέχρι το 2006 η "αγγλική" εταιρεία παράγει 5.000 μονάδες ετησίως, έχοντας τρία μοντέλα στην γκάμα της, τα οποία "κλέβουν" πωλήσεις από τις Ferrari και Porsche.

Ένα από τα τρία μοντέλα που συνεισφέρει στην "κλοπή" είναι το DB9, που παρουσιαστηκε το 2004 στην έκθεση της Φρανκφούρτης και το οποίο αντικαθιστά το DB7. Το τελευταίο μπορεί να διέσωσε την Aston Martin, αφού ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή της μοντέλα, ωστόσο δείχνει αρκετά παρωχημένο τεχνολογικά, αν συγκριθεί με τα σημερινά υπεραυτοκίνητα. Αντίθετα, το DB9 θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, χωρίς να προβαίνει σε κανέναν συμβιβασμό.

Αυτό εν μέρη φαίνεται και από την ονομασία του, αφού παραλήφθηκε το... DB7 (θυμίζοντας ίσως McLaren). Κάτω από το εντυπωσιακό, αλλά συγχρόνως κλασικό για Aston Martin αμάξωμα, κρύβεται ένα πλαίσιο από αλουμίνιο, το οποίο σύμφωνα με την αγγλική εταιρεία είναι 25% πιο ελαφρύ, από ένα αντίστοιχο χαλύβδινο.

Στο ίδιο, πιο κοντό όμως πλαίσιο, βασίζεται και η V8 Vantage, η οποία παρουσιαστηκε το 2005. Αν και το βάρος των 1.710 κιλών που ζυγίζει τελικά η DB9 ίσως φαίνεται υψηλό, αν συγκριθεί όμως με τα... 2.385 κιλα της Bentley Continental GT, φαντάζει με... supermini.

Έτσι οι 450 ίπποι που αποδίδει ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.000κ.εκ., έχουν σχετικά εύκολο έργο, με αποτέλεσμα τα πρώτα 100χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα πλησιάζει τα 300χλμ./ώρα.

Ίσως η τιμή της ισχύος να μην εντυπωσιάζει, με βάση τη χωρητικότητα του κινητήρα, αλλά φημολογείται ότι αυτό δεν έγινε "τυχαία" αφού σε διαφορετική περίπτωση θα δημιουργούνταν εσωτερικός ανταγωνισμός με τη Vanquish η οποία εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα.

Η αγγλική εταιρεία υποστηρίζει πως η DB9 είναι ένα GT, παρά ένα υπεραυτοκίνητο για την πίστα. Πρόκειται για ένα μοντέλο με το οποίο μπορείς να ταξιδέψεις στην ηπειρωτική Ευρώπη για ένα Σαββατοκύριακο, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jeremy Main, υπεύθυνος για την εξέλιξη του μοντέλου.

Για αυτό το λόγο η DB9 εξοπλίζεται μεν με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με δυνατότητα αλλαγής τους από το τιμόνι, ωστόσο δεν τοποθετείται το καινοτομικό, χωρίς συμπλέκτη, κιβώτιο της Vanquish. Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής ενός κλασικού, χειροκίνητου κιβωτίου.

Όποιο πάντως και από τα δύο κιβώτια και αν επιλέξει ο τυχερός αγοραστής, θα τοποθετούνται στο πίσω μέρος, για την καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Πίσω από τον οδηγό όμως δεν θα βρίσκεται μόνο το κιβώτιο, αλλά και δύο επιπλέον... θέσεις, αφού πρόκειται για τη μοναδική τετραθέσια Aston Martin με αυτήν την ικανότητα. Μην περιμένετε βέβαια και ιδιαίτερες ανέσεις για τους πίσω...

Στο εσωτεικό η DB9 δείχνει αρκετά πιο ξεχωριστή και από το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά και από τη Vanquish. Το αλουμίνιο και το δέρμα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του θαλάμου των επιβατών, αλλά όλες αυτές οι αλλαγές έχουν και το το τίμημά τους. Η DB9 είναι κατά 10% ακριβότερη από την DB7, φτάνοντας δηλαδή τα περίπου 170.000 ευρώ, ενώ η ανοιχτή έκδοση κοστίζει 177.000 ευρώ.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!