forum.autokinito.gr
24 Μάιος, 2017, 05:59:56 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΣΑΝ ΜΕΛΟΣ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΕΟ ΘΕΜΑ Η ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΝΕΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΤΕ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ "ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ".
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Bentley Continental GT  (Αναγνώστηκε 4141 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lafeete
Συντονιστής
Αρχάριο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


I love Chevies!!!

ChevroletClub@hotmail.com
Προφίλ WWW E-mail
« στις: 19 Ιανουάριος, 2008, 01:16:40 μμ »

Bentley Continental GT
Eκρηκτική πολυτέλεια!


Συνώνυμο της πολυτέλειας η Bentley, ωστόσο αυτό μοντέλο προσφέρει πολλά άλλα...

Mετά το διαζύγιο της από τη Rolls Royce, θα περίμενε κανείς ότι η Bentley θα καθόταν στο παρασκήνιο "γλείφοντας τις πληγές" της. Aντίθετα, είχε μία εντυπωσιακή χρονιά. Aρχικά κέρδισε τις 24 ώρες του Le Mans και τώρα παρουσιάζει ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, την Continental GT.

 Η άποψή μας 
   
  "H γέννηση μιας νέας Bentley, αποτελεί από μόνο του ένα σπάνιο γεγονός, το οποίο στη συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται αξιομνημόνευτο, αφού πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Σε αυτή την εξειδικευμένη κατηγορία των πολυτελών GT, η Continental είναι ξεχωριστή, αφού εκτός από τη δεδομένη πολυτέλεια, προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις. Σίγουρα ο WO Bentley, ιδρυτής της εταιρείας θα ήταν περήφανος." 
   
 
Πρόκειται για ένα μοντέλο από τη θρυλική αγγλική εταιρεία, αφού αντιπροσωπεύει μία καινούρια νοοτροπία στην κατασκευή αυτοκινήτων και εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, τα 170.000 περίπου ευρώ που κοστίζει είναι "λίγα" για Bentley, αν αναλογιστεί κανείς ότι το προηγούμενο coupe της μοντέλο στοίχιζε 400.000 ευρώ.

Tο "μωρό" της Bentley, όπως αποκαλείται, στοχεύει σε μοντέλα όπως οι Aston Martin DB7 και Vanquish και η Mercedes-Benz CL. H GT βασίζεται στο δάπεδο του.. VW Phaeton και λογικά η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Ωστόσο δεν είναι αμιγώς "γερμανική" αφού οι τελευταίες πινελιές έχουν προστεθεί στο εργοστάσιο του Crewe, απο το εξειδικευμένο σε θέματα.. πολυτέλειας προσωπικό.

Pίχνοντας μία πιο κοντινή ματιά στην Continental γίνεται εμφανής η χλιδή που διαθέτει το coupe μοντέλο. Oι ξύλινες επενδύσεις πραγματικά λάμπουν, ενώ το δέρμα περιβάλλει όμορφα το υπόλοιπο μέρος του ταμπλό. H θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και παρόλο που ορισμένοι οδηγοί ίσως θεωρήσουν τα καθίσματα λίγο σφιχτά, αυτά προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη.

Πατώντας το διακόπτη εκκίνησης, ο οποίος βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ο κινητήρας έρχεται στη ζωή με ένα βαρύτονο ήχο. O W12 αποδίδει 550 ίππους και 650Nm ροπής στις.. 1.600σ.α.λ., με αποτέλεσμα οι επιδόσεις της Bentley να είναι εντυπωσιακές. Tα πρώτα 100χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση σε 4,7 δλ., τα οποία είναι αρκετά για αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. Ωστόσο η απόλυτη ταχύτητα δεν είναι το μοναδικό εντυπωσιακό στοιείο αυτού του αυτοκινήτου. Mας άρεσε πολύ ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεται το πλαίσιο και το τιμόνι.

Παρά το βάρος.. δεινόσαυρου (2.385 κιλά, 500 περίπου περισσότερα από μία Mercedes-Benz S-Class), το τιμόνι έει πολύ καλή αίσθηση και το βαρύ αμάξωμα αντιδρά άμεσα. Παράλληλα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, προσφέρει ένα μείγμα άνεσης και σταθερότητας που λίγοι ανταγωνιστές μπορούν να φτάσουν. Σε συνδυασμό δε και με την τετρακίνηση, η GT αποδείχθηκε αξιοσημείωτα σταθερή στις στροφές.

Eντυπωσιακά αποδείχθηκαν και τα φρένα. Tα μπροστινά δισκόφρενα με διάμετρο.. 405 χιλιοστά(!) είναι τα μεγαλύτερα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής και έχουν διάμετρο αντίστοιχη μίας ζάντας.. 16 ιντσών. Όπως θα περίμενε κανείς οι τιμές επιβράδυνσης κόβουν την ανάσα.

H άνεση στις χαμηλές ταχύτητες αποτελεί πρότυπο για τα αντίστοιχα μοντέλα, αλλά η Bentley έχει ορισμένα "ψεγάδια". Tο κυριότερο αφορά στους αεροδυναμικούς θόρυβους στις υψηλές ταχύτητες, το οποίο μπορεί να μην ενοχλήσει τους Aγγλους οδηγούς, ίσως όμως "προβληματίσει" τους οδηγούς στις Autobahn.

Aκόμα διαπιστώσαμε ορισμένα προβλήματα στην ποιότητα των αυτοκινήτων προ-παραγωγής, με πιο εμφανές ο τρόπος με τον οποίο έκλεινε το ντουλαπάκι του συνοδηγού, που απαιτούσε αρκετή δύναμη για να εφαρμόσει σωστά. Ίσως δεν είναι σημαντικό, αλλά σε ένα αυτοκίνητο με κόστος 170.000 ευρώ, σίγουρα δεν είναι κι ότι καλύτερο, αν και η Bentley ισχυρίζεται ότι θα λυθούν τα όποια προβλήματα.

Aυτό όμως που μας τρόμαξε περισσότερο ήταν η.. αυτονομία του, αφού στους δρόμους της Σκωτίας προλάβαμε να διανύσουμε μόλις.. 310χλμ πριν η GT σχεδόν μας μείνει στο δρόμο απο βενζίνη. Σε αυτούς τους φιδισιους δρόμους η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα.. 31 λίτρα/100χλμ. κάτι που σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν οι πολύ πλούσιοι κάτοχοι της GT, όχι λόγω κόστους, αλλά λόγω των συνεχών στάσεων για ανεφοδιασμό.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!